انعکاس جالب
تجربه ها و خاطرات من

پنج شنبه 29 فروردين 1392
ن : کامی

انعکاس جالب

  به نام خدا

 

اصولا روابط بین انسان ها گاهی خیلی ساده و گاهی خیلی پیچیده هست . چون انسان موجودی ناشناخته هست و هر کاری از او ممکن است که سر بزند.

امروز صبح در سرویس دانشگاه بودم که یکی از هم کلاسی  های دختر اومد و پشت سر بنده نشست . در هنگام پایان راه چند بار با خود گفتم که آیا پول این دختر را حساب کنم یا نه؟ به این نتیجه رسیدم که نه نمی خواد کرایه ی دختر نامحرمو حساب کنم اصلا چه معنی داره .اصلا به من چه؟

تقریبا 5 دقیقه به پایان راه مونده بود که زودتر از همه پول رو دادم به راننده تا زود پیاده شم چون پولم خرد نبود موند تا اخر از همه ، بقیشو پس بده . خلاصه بیشتر مسافرا پیاده شدنو این راننده پول خرد نداشت و داشت غر میزد که اون خانومم کم کم میومد حساب کنه که با خودم گفتم به جهنم بذا حساب کنم تا بلکه راننده هم سکوت اختیار کند که به راننده گفتم "اقا دو نفرو حساب کنین که غرهای راننده تموم شد. "بعد ازینکه پیاده شدیم بعد از تشکر کردن اون دختر من تند راه افتادم رفتم سر کلاس.                   یک رفتار کوچک انعکاس های جالبی به همراه دارد. به خاطر همین حساب کردن کرایه ، اون خانوم تا آخر اون روز 10، 11 بار میومد و میگفت آقای محمدی فلان چیز چی میشه؟ آقای محمدی بهمان کلاس چی شد؟ آقی محمدی جواب این چی میشه؟  ( ما هم که گاهی گیر پاژ میکردیم)

اما این نکته را هم اضافه کنم که کرایه ی هر دختری را هم نباید حساب کنیم برای مثال چندی پیش خانومی از اهالی کلاس آمدندی و در کنار من در سرویس دانشگاه نشستندی که صمیمی تر از دوست های خویش با من حرف می گفتندی که من هم تا در حد توان سر به زیر می گرفتندی تا دل و دین خود را از آتش دور نگاه بدارم که موقع پیاده شدن هیچ به روی خودم از برای حساب کردن کرایه ی ایشان نیاوردندی . حتی ایشان تعارف حساب کردن کرایه مرا زدندی.

خب این هم حرف دلی جالب و خنده دار از زندگی من بود. ببخسشید که این موضوع را داشت ولی فکر میکنم در سن من این گونه اتفاقات رایج است و خوشایند اما باید همیشه دانست که شیطان در همه حال در کمین است .

خداوندا ما را لحظه ای به حال خود وامگذار و به ما رحم کن.



نظرات شما عزیزان:

mohammadsaleh
ساعت12:28---6 خرداد 1393
نه بابا ترشی نخوری یه چیزی میشی!!!

جوون پاک
ساعت1:47---28 فروردين 1393
من به تو افتخار میکنم کامی جون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: هم کلاسی, خاطره, ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جرف دل جوون 20 ساله و آدرس kami45.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.